Czym są działania m-marketingu?

O działaniach reklamowych firm pisać można byłoby naprawdę wiele. Trzeba bowiem pamiętać, że dzisiaj na jakieś działania reklamowe decyduje się każdy przedsiębiorca bez wyjątku. Nawet w przypadku, jeżeli takie stwierdzenie jest nieco na wyrost, to faktycznie na jakieś karmanie marketingowe decyduje się zdecydowana większość przedsiębiorców. Wiele mówi się o e-marketingu, a więc marketingu internetowym. Od pewnego czasu na wartości zyskuje także m-marketing, a więc nic innego jak marketing mobilny. Co rozumiemy przez takie działania reklamowe?

Marketing na urządzenia mobilne

Jeżeli takie działania marketingowe mielibyśmy w jakiś najprostszy sposób scharakteryzować, nazwalibyśmy je kampaniami na urządzenia mobilne, co zresztą sugeruje też ich nazwa. Nie jest bowiem żadną tajemnicą, że dziś ze wszelkiego rodzaju tabletów, a przede wszystkim smartfonów korzystamy naprawdę często i na pewno nie służą nam one już tylko do wykonywania połączeń telefonicznych czy też wysyłania wiadomości tekstowych. Ze swojego telefonu komórkowego bardzo często logujemy się również do sieci, a to z kolei szansa na reklamę swojej firmy.

Optymalizacja użytkowników

Wielu przedsiębiorców na tym polu działania popełnia jednak poważne błędy. Wszystko dlatego, że takie kampanie tworzą oni na bazie reklam e-marketingowych. To jednak spory błąd, ponieważ reklamy na smartfony muszą być zupełnie różne. Choćby pod względem stosowanych w nich fraz. Także ich profil powinien być inny i ukierunkowany na konkretną grupę użytkowników.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here