Jakie korzyści firmom daje prowadzenie fanpage na Facebooku?

Prowadzenie fanpage na Facebooku nie jest chwilową modą, a standardowym i stałym działaniem w obszarze marketingu internetowego. Na chwilę obecną posiada on około 1,5 mld aktywnych użytkowników, w tym 12,5 mln pochodzi z Polski. Oznacza to, że co trzeci Polak korzysta z Facebooka i tym samym staje się potencjalnym klientem Twojej firmy. Jakie konkretne korzyści przyniesie Ci firmowe konto na Facebooku?

Budowanie wizerunku Twojej firmy

Facebook umożliwia zaprezentowanie danego przedsiębiorstwa od mnie formalnej strony i zmniejszenie dystansu między nim a użytkownikami, jest więc świetnym narzędziem do kreowania wizerunku. Warto zaprezentować markę jako otwartą, wychodzącą naprzeciw Klientowi i życzliwą. W ten sposób zyskujesz sympatię i zaufanie, które może od razu, ale z pewnością w przyszłości przełoży się na zyski Twojej firmy. Pozytywny wizerunek Twojej firmy jest wartością samą w sobie.

Posty powinny być dobrej jakości, dopasowane do grupy docelowej i angażujące użytkowników.

Prowadzenie fanpage na Facebooku, czyli promocja

Facebook umożliwia tworzenie reklam, dopasowanych do grupy docelowej, ponieważ dysponuje wieloma informacjami o swoich użytkownikach. Oznacza to, że wyświetlają się im reklamy dopasowane do preferencji, miejsca zamieszkania, zainteresowań czy zawodu poszczególnych użytkowników. Dzięki temu masz bardzo duże szanse na trafienie ze swoją ofertą do odpowiednich osób. Również narzędzie Facebook Ads jest jednym z najlepszych narzędzi dostępnych obecnie na rynku reklamowym.

Będziesz mógł też na bieżąco sprawdzać, do kogo dotarły twoje reklamy, czy użytkownicy podjęli jakieś działanie i dowolnie modyfikować parametry w poszukiwania najlepszego rozwiązania.

Szybkość to przewaga nad konkurencją

Szybka reakcja na zapytania, wątpliwości czy nieprzychylne opnie jest kluczowa dla Twojej firmy, szczególnie w tym ostatnim wypadku. To wszystko gwarantuje Facebook. Dodatkowo stały kontakt z zainteresowanymi użytkownikami pozwala na stworzenie konkretnej społeczności, skupionej wokół Twojej marki – jest to bardzo cenne na przyszłość.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here